piątek, 21 listopada 2008

Madonna twarzą Louis Vuitton

Muzyczno modowych mariaży ciąg dalszy... Madonna podpisała bowiem wartą 6,5 miliona funtów umowę, w ramach której będzie twarzą kampanii reklamowej producenta artykułów luksusowych Louis Vuitton, zaplanowanej na wiosnę i lato przyszłego roku.


Czym jest marka Louis Vuitton nie trzeba chyba przypominać… Jak przypomina Wikipedia, ikona spółki Louis Vuitton, wzór Monogram Canvas został zaprojektowany przez syna Vuittona, Georges'a w 1896 r. Ciekawe jest to, że Louis Vuitton jest najczęściej podrabianą marką w historii, tylko poniżej 1% ze wszystkich produktów sygnowanych przez nią nie jest podrabiana.


Louis Vuitton do swoich kampanii starannie wybiera największe gwiazdy, którymi ostatnio były Uma Thurman i Scarlett Johansson. Do innych sławnych osób, które reklamują swoim nazwiskiem linie Vuittona należą: Jennifer Lopez, Chloe Sevigny, Christina Ricci, Gisele Bündchen, Kate Moss (jak zwykle śliczna - na zdjęciu z torebką Louis Vuitton....), Naomi Campbell, a jakiś czas temu do twarzy Louisa Vuitton dołączył były prezydent ZSRR - Michaił Gorbaczow.


Zdjęcia królowej popu na potrzeby kampanii reklamowej Louis Vuitton wykonał słynny fotograf Steven Meisel, który ostatnio sfotografował piosenkarkę na okładkę majowego wydania magazynu 'Vanity Fair' - informuje serwis UTalkMarketing.


Ja jednak zamieściłem powyżej słynną fotografię Marcina Kokowskiego, wykorzystaną na okładce singla królowej popu. Wcześniej Madonna występowała w kampaniach reklamowych takich firm jak Gap, H&M, Versace i Max Factor.

Brak komentarzy: